Stijlanalyse en figuuranalyse voor jouw perfecte kledingstijl

Hoe ontwikkel je jouw eigen stijl? Het bepalen van je kledingstijl wordt eenvoudig met een combinatie van figuuranalyse en een stijltest.

Figuuranalyse: ontdek jouw unieke lichaamsvormen

Leer je lichaam analyseren en ontdek hoe je verschillende delen in verhouding tot elkaar staan. Of het nu gaat om je boezem, lichaamslengte of benenvorm, deze analyse helpt je om bewuste keuzes te maken voor een perfecte garderobe.

Bekijk het totaalbeeld en maak doordachte keuzes om je sterke punten te benadrukken en minder sterke punten te verdoezelen. Ontdek hoe je met de juiste broeken, rokken, bloesjes, en jasjes een harmonieus totaalplaatje creëert.

Stijlanalyse en balans: breng evenwicht in je look

Breng balans aan wanneer sommige lichaamsdelen uit verhouding lijken. Kies de juiste kleding om evenwicht te creëren en je figuur mooi uit te laten komen. Een gebalanceerd figuur oogt niet alleen mooier, maar geeft je ook meer zelfvertrouwen.

Stijl en harmonie: verbind kleding met persoonlijkheid

Harmonie tussen kleding en persoonlijkheid is essentieel. Kies stoffen die passen bij je karakter en lichaamsvorm. Ontwikkel een synergie tussen kleding en persoonlijkheid voor een zelfverzekerde uitstraling.

Presentatie, expressie en gevoel: laat je kleding spreken

Je kleding zegt iets over jou. Ontdek hoe de juiste kleding je energie geeft en een positief gevoel. Leer kleding ontwerpen en maken om je persoonlijkheid naar voren te brengen en jezelf goed te presenteren.

Wat heb je nodig voor Figuuranalyse en Stijlanalyse

• Notitie blok
  • Pen/potlood
  • Meetlint
  • Strakke legging en een strakke top (geen T-shirt met mouwen) aandoen
  • Grote spiegel

Start direct met de cursus

Klaar om van je hobby een succes te maken?

Schrijf je vandaag nog in voor de Online Zelfstudie.

• Direct toegang tot de cursus;
  • Praktische uitleg, gericht op resultaat;
  •  4 maanden lang en 24/7 toegang;
  • Stel vragen op het cursusforum
  • Print PDF-instructies voor handig papierwerk

Twijfel je welke cursus het beste bij je past? Probeer onze gratis lessen of neem contact met ons op voor advies:mail@modeincolors.nl

Veel plezier en succes met je leuke hobby “Zelf mode maken”

Svetlana Kok-Eroshenko: Modeontwerpster, coupeuse, naaister en instructrice bij Online Fashion school Mode Incolors.

90.1 Figuuranalyse 01:00:00
90.2 Stijlanalyse 01:00:00