00.1 Welkom

Hartelijk welkom bij Online Fashion School  Mode Incolors

Onze Fashion School bestaat inmiddels ruim 6 jaar.

In 2014 is Fashion School Mode Incolors begonnen met de eerste cursus “Fashion Designer” voor kinderen. Gevolgd in 2016 met diversen cursussen voor volwassenen. Deze klassikale modecursus voor kinderen en volwassenen zijn inmiddels heel populair geworden.

Al enige tijd was er de vraag of ik deze lessen ook online kunnen geven.
Eindelijk is dan nu mogelijk. Onze Fashion School begint vanaf heden met Online Zelfstudie en Virtual Classroom modecursus voor beginners en gevorderden.

Om onze kennis en ervaring eenvoudig beschikbaar te stellen hebben wij een speciale Online lesmethode ontwikkeld voor cursisten die geen mogelijkheid hebben om klassikale lessen bij ons in Nootdorp te volgen.

Voor wie zijn deze cursussen?

Iedereen kan bij ons online modecursussen volgen. Alle cursussen zijn volledig Online voor zelfstudie of virtual classroom beschikbaar. De cursussen bestaan uit een combinatie van video’s, foto’s, illustraties, technische ondersteuning en PDF instructies met veel verschillende opdrachten. Zowel theorie als praktijk.

Ondertussen groeit het aanbod flink en is er al een grote verscheidenheid aan verschillende cursussen beschikbaar.

Zo zijn er op dit moment Online zelfstudie cursussen en Virtual classroom cursussen beschikbaar als:

• kleur analyse
  • figuur en stijlanalyse
  • alles over de patronen- bovenkleding-lijf (naaipatronen aanpassen)
  • grondpatroon tekenen -jurk, mouw en kraag
  • patroon ontwerpen vanaf eigen grondpatroon- jurken, blouse, tuniek
  • modetekenen voor beginners en gevorderden/Fashion Illustratie – aquarelwerf
  • naailessen voor beginners

Zeer binnenkort komen er een heel range van cursussen beschikbaar die je leren hoe je kleding helemaal vanaf begin kan leren maken. Dat wil zeggen eerst je eigen basispatronen leert tekenen en van hieruit je eigen ontwerp leert maken.

Hieronder enkele voorbeelden:

• grondpatronen tekenen rok / broek
  • eigen kleding ontwerpen vanaf je basispatronen
  • naai en strijktechnieken
  • alles over stoffen

Al onze cursussen zijn beschikbaar in de Nederlandse taal.

Filosofie

Aan de basis van Online Fashion School Mode Incolors staat Svetlana: een zeer ervaren en enthousiaste modeontwerpster, naaister, coupeuse en ondernemer met een brede horizon aan interesses.
Online Fashion School Mode Incolors is de plek waar je je kennis op een flexibele manier kan opbouwen of verbeteren en alles over mode ontwerpen en maken kan leren.

Virtual Classroom cursussen

is een virtuele groep met direct begeleiding. De lessen zijn op bepaalde dag en tijdstip, net als klassikale lessen.

Online Zelfstudie cursussen

is zoals de naam zegt geheel online. De online modecursus zijn zo gemaakt dat je alles kan leren, waar en wanneer je dat wil.

Onze missie: Dat iedereen kan mode leren maken, waar en wanneer zij dat willen

Om deze missie te bereiken hebben we een groot en divers aanbod van cursussen. Om dit te realiseren delen wij enkele videolessen met onze kennis over het mode maken GRATIS. Een goede manier om kennis te maken met onze werkwijze.

Maak je geen zorgen. Je hebt hierna geen verplichtingen en zit je nergens aan vast. Je zult hopelijk na het volgen van deze cursus enthousiast zijn over het maken van een eigen mode en je kennis met onze online cursussen verder opbouwen.

Heb je vragen over deze cursussen? Neem dan contact met ons op door te mailen naar mail@modeincolors.nl

Succes en veel plezier bij het volgen van onze Online modecursussen!

Svetlana,

Modeontwerpster en instructeur op Fashion School Mode Incolors