00.3 Voordelen van onze Online cursussen

Waarom Online modecursussen?

Je loopt al een tijdje met het plan om een naaicursus te volgen.
Of je wilt zelf mode leren ontwerpen of patroon tekenen of misschien een cursus modetekenen.
Begrijpelijk want naailessen en modecursussen zijn erg leuk om te volgen.
Helaas is het, om wat voor reden dan ook, niet altijd mogelijk om de tijd er voor vrij te maken, want …

• ik woon te ver weg van de cursuslocatie of heb geen vervoer;
  • ik heb een klein kind en ik kan niet weg;
  • ik heb het te druk; geen tijd voor de lessen;
  • ik wil mode leren maken maar ik kan niet naar school;
  • ik wil modeontwerpster worden en wil voorkennis opbouwen voordat ik de modeopleiding ga volgen
  • ik woon in het buitenland en kan daar de juiste lessen niet vinden.

Herken je dit probleem? Lees dan verder over onze Online en Online modecursussen en maak je keuze.

Je mag zelf bepalen hoe ga je leren.

• Geheel zelf online wanner en waar je wilt.
    Of  met een virtuele cursistengroep onder directe begeleiding van instructeur. Op een bepaalde dag en tijd.

Ben je een beginners of beschik jij al over kennis van mode maken en wil je dit altijd al verbeteren / vergroten, maar weet je niet zo goed hoe en waar je kan beginnen? Dan ben je hier op het juiste adres.

Bij Online Fashion School Mode Incolors kun je gemakkelijk je kennis in mode ontwerpen en maken versterken.

Online Zelfstudie en Virtual Classroom cursussen bestaan uit video’s, teksten, foto’s, PDF instructies en vele verschillende opdrachten. Als je de cursus(sen) met succes hebt afgerond kun je zelfstandig je kleding ontwerpen en maken. Je weet ook precies wat je beste kleuren zijn voor je kleding en accessoires. Je kent je lichaam en je beste pasvorm, je stijl, je beste stoffen en hoe je stoffen en kleuren kan combineren. je kunt je grondpatronen tekenen en vervolgens patronen ontwerpen

Nog meer Voordelen om  cursussen volgen:

• geen reistijd , maar wel interactie
  • online, of maar toch virtueel klassikaal
  • gezellige sfeer en professionele begeleiding (Virtual Classroom)
  • geheel zelfstandig en niet van ander afhankelijk (Online Zelfstuddie)
  • eigen werk plek
  • eigen naaimachine
  • direct contact met instructeur ( Virtual Classroom)
  • ondersteuning met veel video’s, foto’s en PDF instructies
  • direct discussie, overleg, vragen stellen en uw werk delen op FB groep
  • discussie onder iedere les op de leeromgeving op deze platvorm

Na afloop van de Online modecursus maak je je Mode gewoon zelf! Je hebt de vrijheid om je eigen garderobe tot in de details te bepalen. En met deze cursus kleding ontwerpen en maken leer je hoe je dat kunt doen.

Twijfel je of je wel zo handig bent? Niet doen, want stap-voor-stap leer je de technieken en handelingen die nodig zijn om veel verschillende kledingstukken te maken. Alles wordt nauwkeurig omschreven en met veel video’s, foto’s en PDF-instructies verduidelijkt. Zelfs als je nog nooit achter de naaimachine hebt gezeten, leer je met deze cursus eenvoudig je eigen kleding te maken!

BEKIJK ALLE Voeg notitie toe
JIJ