Begeleiding en certificaat

Deze cursus is ontworpen om in 3 maanden te voltooien, maar je hebt 6 maanden toegang tot de cursus. Gedurende de eerste 3 maanden ontvang je begeleiding via e-mail. Onder elke les in de cursus heb je de mogelijkheid om vragen te stellen in het discussieforum. Als je extra hulp nodig hebt, een foto wilt delen, of persoonlijke vragen hebt, kun je me in deze periode een e-mail sturen.

1. Extra begeleiding in FB groep tegen een extra prijs

Voor de extra communicatie tussen leerlingen en docent hebben wij een besloten groep op FB aangemaakt. In deze groep kun je makkelijk je vragen stellen en foto’s en video’s van je naaiwerk of patroon plaatsen.

Wil je extra begeleiding hebben vraag dan hier om lid te woorden tegen een eenmalige prijs van 15 euro.

Wanneer je lid bent dan:
  • Heb je 3 maanden begeleiding door een docent
  • Na 3 maanden van begeleiding mag je lid blijven van de FB groep en hem voor altijd gebruiken om hulp te krijgen. Zo kun je ook met medecursisten communiceren en bekijken hoe andere cursisten hun kleding maken en problemen oplossen. Op deze manier leer je ook hoe je fouten kunt oplossen om een perfect passend kledingstuk  te maken.

Zo werkt het begeleiding via FB groep:
  • Je plaatst in de groep een duidelijke foto of video van je opdracht die je hebt gemaakt.
  • Je stelt  je vragen en vertel waar het probleem zit
  • We bekijken je opdrachten (foto/video voorbeelden)
  • Binnen 48 uur krijg je een uitleg over waar de fout zit en hoe je deze moet oplossen

Maak je aanvraag via e-mail

Vermeld in de mail je:

• naam en achternaam
  • e-mailadres dat je gebruikt hebt bij je registratie op Facebook

We hebben deze informatie nodig voor het opstellen van de factuur en om je toe te voegen of uit te nodigen voor de Facebook-groep.

Kopieer onderste zin en plaats deze in je e-mail:

Ik wil graag lid worden op een FB groep voor de cursus “#12Patroontekenen broek: + ontwerpen en naaien”

Zo kom je in de juiste groep.

Klik op de de mail en maak je aanvraag: mail@modeincolors.nl

2. Persoonlijke begeleiding via ZOOM

Zit je ergens vast? Kan je er niet uitkomen en heb je behoefte aan een 1-op-1 Online-Live sessie?

Als je extra persoonlijke begeleiding, diensten en/of advies wenst dan kun je dat apart bijboeken.

Boek dan hier een persoonlijke begeleiding via ZOOM

Je kunt tijdsduur boeken voor:

• 30 minuut = 25 euro
  • 45 minuut = 35 euro
  • 1 uur = 45 euro

Vraag je Online-Live sessie aan of stel je vraag over begeleiding via mail@modeincolors.nl

Noteer bij de aanvraag:

• Naam en Achternaam
  • E-mailadres
  • Cursusnaam: “#12Patroontekenen broek: + ontwerpen en naaien”
  • Gewenste tijdsduur: 30 min, 45 min of 1 uur

Deze gegevens hebben we nodig om een factuur te maken. De factuur ontvang je via e-mail.

Stel in mail ook de vragen die je hebt, plaats ook een duidelijke foto met omschrijving. Zo kan ik je  tijdens de sessie beter helpen.

3. Certificaat en kortingsbon aanvragen

Dat gaat niet automatisch. Het certificaat en de kortingsbon ontvang je als:

• Je klaar bent met deze cursus en je alle opdrachten hebt afgerond.
  • Je een patroon hebt getekend en een proefmodel genaaid.
  • Foto’s of video’s van getekende patroon en gemaakte pasmodel naar ons hebt toegestuurd.

We bekijken dan het resultaat van je creatie en sturen een certificaat voor deelname aan deze cursus en de kortingsbon voor één van de cursussen naar je op.

We stellen deze eisen niet om je af te schrikken, maar om je te stimuleren tot een kwalitatief resultaat. Je leert het meest van je fouten, daarom is advies en feedback op je toegestuurde foto of video van je gemaakte werk heel belangrijk en kan het je veel meegeven voor je toekomstige projecten!

Een certificaat en kortingsbon kun je aanvragen op de laatste les van deze cursus.

Nu heb je alle informatie over de cursus.

Ik wens je heel veel succes en als je ergens vast zit en wil je mijn hulp gebruiken dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet,

Svetlana