Ben jij het ook beu om steeds te moeten betalen voor het inkorten van je nieuwe jeans? Wil je graag zelf je jeans op een professionele manier kunnen inkorten, zonder dat je hiervoor speciale apparatuur nodig hebt? Dan is onze mini cursus “Jeans origineel inkorten in 30 minuten” iets voor jou!

Met deze cursus leer je stap voor stap hoe je elke soort jeans snel en gemakkelijk kunt inkorten met een gewone naaimachine of zelfs zonder naaimachine. Geen gedoe meer met afspraken bij de kleermaker en geen hoge kosten meer voor het inkorten van je jeans. Jij kunt het nu helemaal zelf!

Binnen 30 minuten ben jij in staat om je jeans op een professionele manier in te korten, zodat deze perfect past bij jouw lengte. En het beste van alles? Je bespaart ook nog eens geld, want je hoeft geen dure kleermaker meer in te schakelen.

Wacht niet langer en schrijf je nu in voor onze mini cursus “Jeans origineel inkorten in 30 minuten”. Je zult versteld staan van hoe gemakkelijk het is en hoeveel geld je kunt besparen op de lange termijn!

Jeans inkorten 00:00:00