Ben jij het ook beu om steeds te moeten betalen voor het inkorten van je nieuwe jeans?

Wil je graag zelf je jeans op een professionele manier kunnen inkorten, zonder dat je hiervoor speciale apparatuur nodig hebt? Dan is onze mini cursus “Jeans origineel inkorten in 30 minuten” iets voor jou!

Wacht niet langer en schrijf je nu in voor onzegratis videoles  “Jeans origineel inkorten in 30 minuten”. Je zult versteld staan van hoe gemakkelijk het is en hoeveel geld je kunt besparen op de lange termijn!

Ik ben Svetlana, eigenaar en docent van deze online Fashion School. Met 35 jaar ervaring in modeontwerp en -creatie deel ik graag mijn kennis en passie. Ontdek samen met mij de wereld van mode en til je vaardigheden naar een hoger niveau!

Cursusoverzicht

Gratis proefles- Jeans inkorten 00:00:00