Online naailessen, patroontekenen, modetekenen of kleding ontwerpen?

Ontdek bij Online fashionschool Mode Incolors alle mogelijkheden van het Online Zelfstudie en Virtual Classroom modecursussen systeem

Steeds meer mensen willen zelf kleding leren ontwerpen en maken. Omdat het heel erg leuk en bijzonder is als je van een lapje stof een uniek kledingstuk kunt creëren. Het is ook bijzonder leuk om kleding helemaal naar eigen smaak te kunnen ontwerpen, maken of vermaken.

Met onze cursussen maken wij kennisdeling zo simpel mogelijk. Met ons systeem kun je eenvoudig je eigen kleding Online of via Virtual Classroom op ZOOM  leren ontwerpen en maken.

Je kunt zelf kiezen of je zelfstandig een van onze cursussen online wilt volgen of in een virtuele groep samen met andere cursisten stap voor stap onder onze professionele begeleiding alle lessen volgen.

Meer over Online Zelfstudie en Virtual Classroom modecursussen scrol naar beneden en tot de  cursusoverzicht en lees je bij introductie lessen.

Voor wie zijn deze Modecursussen?

Deze cursussen zijn voor iedereen wie creatief mode wil ontwerpen en maken. Het is een hele leuke hobby voor jongeren en volwassenen die een modevak willen leren zonder naar een school te gaan.

Heb je geen ervaring, kies dan een cursus voor beginners. Heb je al ervaring kies dan een cursus voor gevorderden. Ben jij enthousiast en wil je aan de slag en je eigen mode leren maken? Onze modecursussen zijn dan precies wat je zoekt!

• Stap voor stap uitleg
  • Alle opdrachten en voorbeelden zijn in de vorm van video’s, PDF en plaatjes uitgewerkt
  • De mogelijkheid tot vragenstellen onder iedere les en in een chat in de cursus
  • Veel praktijk, tips en tricks die je het nog nooit gezien hebt

Durf! Leer! Doe!

Creativiteit is een belangrijke bron van inspiratie, rust en positieve emoties.

Om een goede indruk van de lessen te krijgen hebben wij een aantal demolessen toegankelijk gemaakt. Je kunt deze lessen gratis bekijken. Kies hier onder een demo les:

Online zelfstudie cursussen:

Naaipatronen aanpassen
jurk-blouse-jasje
Grondpatroon tekenen
lijf, mouw en kraag
Patroon ontwerpen jurken, blouse, overhemd
Modetekenen
Beginners en gevorderden
Enige naai-ervaring vereist
Iedereen

Figuur- en stijlanalyse
Kleuranalyse
Naaien voor beginners
Iedereen
Beginners

Als je het moeilijk vindt om de juiste cursus te kiezen, neem je dan contact met ons op

Wij helpen je graag met het maken van de keuze. Stuur een mail naar mail@modeincolors.nl

Wil je meer weten over onze Virtual classroom of Online Zelfstudie cursussen?
Kijk dan hieronder in het cursusoverzicht. Hier vind je alle antwoorden op je vragen met uitgebreide uitleg.